santai bersama

Wednesday, July 22, 2009

saja nak enter frame....

Dah tak de gambar nak up load.. pokok bunga pisang ni adalah hasil gubahan adik aku UCU, di masa majlis kesyukuran tempohari. semua dalam 150 tangkai bunga.(dah macam nak buat kenduri kawin la pulak)
Dalam banyak-banyak penyediaan ini laaa... yang aku suka... kek ni juga untuk majlis kesyukuran itu. Kek dan toping aku buat sendiri,bab deco kawan aku datang dari paka tolong buatkan.(tapi nak marah aku ,macam nak gigit je... aku tunggu tak datang2 dia meronda rupanya) sepatutnya kek tu dijadikan 2 tingkat sebab tak cukup masa jadi setingkat je... orang dah ramai datang... Apa2 pun THANK YOU buat KAK CT PAKA kerana sudi datang.

Nampaknya aku kena belajar juga la... macam kak ct.Akak tolong ajar.....










1 comment:

  1. ampunnnnnnnnnnnn.....ngeh..ngeh..ngeh..:)klu nk 2 tkt eda kena beli loyang lov yg besar sket baru seimbang..

    ReplyDelete