santai bersama

Thursday, May 14, 2009

Insan yg tersayang..



Kasih ayah dan anak-anak.....




Ya Allah Ya Tuhan kami
Ya Rahman Ya Rahim

"Jadikan pernikahan kami semata-mata
hanya sebagai ibadah kepadamu
Oleh kerana itu,hanya redha dan keberkahan
yang kami harapkan darimu.......
Jadikan hubungan cinta kami
sebagai pengantar kami untuk mendapat
naungan darimu di hari akhir nanti
tatkala matahari hanya sejengkal
dari keapala kami.......
Bentengilah kami dengan cintamu
Ya Allah,Ya Khaliq,Ya qabir.....
Anugerahkan kami putera-puteri yang dapat
menjadi pemimpin agama,bangsa & negara
yang engkau redhi........"
Amin........... Ya Rabbal Alamin........


Buat Suami Yang Tersayang......

Walau pernah kau dengar seribu kali namun
ingin ku nyatakan sekali lagi bahawasanya
Diri mu adalah insan yg amat aku sayangi..........
Terima kasih dapat menerima aku seadanya..
Terima kasih kau tunjukan aku jalan cahaya...
Terima kasih sabar dengan tingkah laku aku..
Terima kasih diatas pengorbanan mu......
Terima kasih diatas curahan kasih sayang mu..
Dan yang amat berharga...........
TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN AKU
seorang insan yang bergelar ISTERI dan IBU.......
Moga kita semua jua dapat bersatu DI SANA nanti...... Amin...








No comments:

Post a Comment