santai bersama

Monday, May 18, 2009

uda wedding 15/3/09

















Ini adalah majlis perkahwinan adik aku yg no 3. UDA &MAN. Majlis di adakan dgn penuh meriah,sanak saudara ramai yg hadir.Apa taknya selepas 9 tahun majlis adik aku yg ke 2.Ramai dpt jmpa saudara mara dan kawan2 lama. Di hari itu juga diadakan majlis cukur rambut anak lelaki aku.Semuanya diaturkan oleh mak dan adik aku.( kira di sponser laa...)

Bertemakan warna purple semuanya purple.... untung org sekarang klu kita dulu bercampur2 warna merah ada biru ada,kuning ada,kelabu asap ada macam2 ada.....

BUAT ADIK TERSAYANG MOGA MAHLIGAI YG DIBINA AKAN BERKEKALAN KE AKHIR HAYAT. AMIN.



2 comments:

  1. eh..eh.. dah naik gambar uda ye..
    cantik uda, hari tu xdpt tgk dia pakai baju pengantin..

    nie blog pasal deco kek..yg nombor 1 tu kt pekan..
    http://zatidhati.blogspot.com/
    http://www.myhadiah.com/

    ReplyDelete
  2. kak saya orang pontian duk parit masjid... ini link blog rasmi saya www.blog.anasyifa.com saya add akak eh

    ReplyDelete